135 godina Pivare Tuzla, najkompanija i najmenadžer u 2019. godini /FOTO/

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Pivara dd Tuzla ove godine obilježava svoj jubilej, 135. godina postojanja. Bila je i ostala društveno odgovorna kompanija, koja je prošla kroz težak tranzicijski period tokom kojeg je nastavila da čuva ali i gradi tradiciju i kvalitet svog proizvoda. U posljednjih šest godina Pivara dd Tuzla je doživjela ekspanziju investirajući više od 22 miliona KM u modernizaciju proizvodnih pogona. Pozitivan trend zadržala je i u 2019. godini kroz realizovani poslovni plan te je investirano 5,6 mil KM u proizvodne pogone: Brewmax softver, PET liniju punjača sa CIP stanicom i rezervoarima, teretna motorna vozila sa viljuškarima, karbonizer piva, dearator vode, paster piva za PET program, hidroforsko postrojenje sa omekšivačem vode te druge opreme. Dosadašnje investicije su usmjerene ka unaprijeđenju i modernizaciji proizvodnje, čuvanja i plasmana proizvoda što na kvalitetniji način udovoljava zahtjevu tržišta i ISO standardima koje Pivara dd Tuzla posjeduje.

„Iz godine u godinu enormno podižemo proces proizvodnje i samim time ulažemo u proces. Ovo je danas jedna od pozitivnih priča za Pivaru Tuzlu, ali Pivara se ne misli zaustaviti u tome. Za 2020. godinu mi ćemo uložiti još dodatnih četiri miliona KM, tako da smo u posljednjih čest godina uložili cirka 22 miliona KM.“, rekao je Fahrudin Salihović, direktor „Pivare Tuzla“.

Ovom nadogradnjom Pivara Tuzla dobila je mogućnost i za kontinuiran monitoring svih mjerenja u sistemu. Na novom sistemu postoji kompletan sistem arhiviranja koji nam omogućava hronološko praćenje i optimizaciju kompletnog procesa. Na taj način je implementirana kompletna automatizacija pogona fermentacije piva, za koji je korišten isti softverski paket kao i za pogon kuhaone.

Pivara dd Tuzla, i ove godine kao i predhodnih godina, organizovala je dvije SMS Nagradne igre koje su protekle zapažene i koje su dale očekivane rezultate.

“Jedna od nagradnih igara koja je bila naša nacionalna nagradna igra učestvovalo je 500 hiljada učesnika i to je jedna od najvećih nagradnih igara koje su do sad zabilježene u Pivari. Sa takvim trendom nastavit ćemo i u 2020. godini i bit će puno iznenađenja za naše potrošače.“, istakao je Salihović.

Pivara dd Tuzla je zadržala i potvrdila lidersku poziciju na području TK, a sa svojim distributivnim centrima u Sarajevu i Bihaću postala je dostupna u cijeloj zemlji, te se na taj način približila svojim potroščima/tgovcima koji su ove godine prepoznali i odabrali upravo ˝Tuzlanski pilsner˝ kao MUST HAVE proizvod za 2020 godinu.

„Kompanija Bingo odnosno Tuzlanska pivara u ovom slučaju nastoje otvoriti nove pogone gdje će se zaposliti novi mladi ljudi, ja im ovom prilikom u svoje ime i u ime Vlade TK želim da nastave tako raditi, da budu prepoznatljivi a sve građane pozivam da prepoznaju domaće proizvode jer ostaje novac na našem prostoru i ostaje novac na našem prostoru.“, rekao je Denijal Tulumović, premijer TK.

Ove godine po ocjeni stručnog međunarodnog evropskog žirija Tuzlanska pivara dobila je prestižne nagrade kao Najkompanija i Najmenadžer za 2019 godinu.