16. dani Mladih Tuzle od 6. marta

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO 

Udruženje „Mladi Tuzle“ i „Pozorište mladih Tuzle“, u martu ove godine, bogatim i raznovrsnim programom, obilježavaju šesnaestu godišnjicu rada i uspješnog djelovanja.

Svečanost počinje u petak 6. marta 2020. godine izvođenjem predstave “Dječak i Djevojčica”. Scenarij: Amila Beširović i Adnan Mujkić. Režija: Adnan Mujkić. Igraju: Adi Atlić i Belma Huseinefendić.

 

16. DANI MLADIH TUZLEUpis odraslih u Dramski studio za odrasleZa

uzrast iznad 30 godinaPrijave od 19.2 – 25.3.2020.Prijave putem

telefona: 061 365 600

#mjestosigurnogodrastanja

 

 

16. DANI MLADIH TUZLEUpis djece i mladih u Dramski studio za djecu

i mladeZa uzrast od 6 do 29 godinaPrijave od 19.2 – 25.3.2020.Prijave

putem telefona: 061 365 600

#mjestosigurnogodrastanja

 

 

Trening “Drama u obrazovanju”
Za voditelje dramskih sekcija i nastavno osoblje koje želi primijeniti dramske metode i oblike rada u razrednoj i predmetnoj nastavi

Organizator: Pozorište mladih Tuzle
Datumi: 21.3.2020. (subota) i 22.3.2020. (nedjelja)
Vrijeme: 10.00h – 17.00h

 

Mjesto: Scena Pozorišta mladih Tuzle/dvorana Kaleidoskop
Predavači: Amila Beširović, master dramski i audio vizuelni umjetnik i Adnan Mujkić, magistar umjetnosti glumac
Prijave: 061 365 600

U cijenu kotizacije uračunato: 12 sati teoretsko-praktičnog rada, ručkovi, radni materijali, ulaznice za pozorišne predstave, Certifikat o pohađanju izdat u okviru Dramskog studija za djecu, mlade i odrasle koji ima Saglasnost Ministarstva obrazovanja i nauke TK

Teme/oblasti rada:
– Šta jeste, šta nije umjetnost?
– Sta jeste, sta nije dramski odgoj?
– Dramski rad sa djecom i mladima?
– Kako motivisati članove dramskih sekcija?
– Kako biti autor, reditelj, producent, dramski pedagog?
– Zakonitosti pozorišta za djecu i mlade.
– Elementi pozorišne predstave i procesi nastanka.
– Tehnike izrade scenarija za pozorišne predstave.
– Radnje na sceni.
– Govor, recitovanje, deklamovanje.
– Glas, disanje.
– Kako “zaposliti” djecu i mlade na sceni?
– Od samopouzdanja do traume? Ispravno-pogrešno!
– Misaono-emotivni procesi?
– Gluma u svoje ime – gluma kao lik.
– Karakterizacija uloga u radu sa djecom i mladima.
– Školske pozorišne forme, oblici, vrste izražaja u školi.
– Analiza stanje dramskih sekcija u školama, mogućnosti.
– Dramski odgoj i obrazovanje.