41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu: Prezentovan turistički potencijal TK

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Beograd… nekadašnji centar zajedničke države ovih prostora. Upravo on nosi epitet grada koji svakog februara domaćinski organizuje, popularno nazvani ” privredni i turistički svijet u malom”. Naime, privredna manifestacija koja se održava od 21. do 24. februara u Beogradu privuče desetine hiljada posjetilaca, biznismena i  partnera. Tako je bilo i ovoga puta: Beogradski sajam turizma pokazao je svu raskoš i turistički potencijal različitih zemalja i gradova.

”Ovih dana ćemo se prezentovati kao kanton, a već smo prepoznatljivi kao turistička destinacija mislim na TK. Tako da danas nekako relaksirano radimo s tim da smo i prošle godine uzeli učešće i nadam se da će ovo polučiti rezultat, a to je razmjena turista između BiH, u ovom slučaju TK, i Srbije” rekao je Mirsad Gluhić, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK u tehničkom mandatu.

Štand na kojem se prezentovao turistički potencijal TK izgledao je impozantno pokazujući sve ono što je karakteristično za naše podneblje. Dok se pod kupolama Beogradskog sajma govorilo na svim jezicima svijeta, čini se da je turistički potencijal Tuzle izazvao izuzetno interesovanje posjetitelja.

”Posljednjih 15 godina Tuzla je postala zaista jedna od najboljih turističkih destinacija u BiH možemo slobodno reći najbolja, obzirom na Panonska jezera koja su fenomen koji imamo. Tako da nam je bilo jako bitno da se pojavimo na sajmu, jer kako beogradski mediji kažu: Beogradu je more tri sata udaljeno samo… Tuzla-Beograd su tri sata, beograđani mogu doći za tri sata u Tuzlu i da borave na tuzlanskoj rivijeri. Cilj nam je bio doći ovdje i prezentirati Tuzlu i Panonska jezera,” kazao je Edin Jahić, direktor Turističke zajednice Grada Tuzla.

Sama prezentacija za sada protiče u najboljem redu, a osim nje uspostavljaju se odnosi i saradnje, koje bi mogle predstavljati korak naprijed u turističkim planovima Tuzle i Tuzlanskog kantona.

”Mi imamo i kontinentalni turizam i ono što imamo interesantno je ljudima. Mi imamo i manifestacije u TK mi tu prednjačimo. Nama svi iz regiona dolaze. Što se tiče turističkih potencijala poznato je šta imamo. Mi smo sa Banjom Koviljačom, Zlatiborom i Užicom uspostavili saradnju i upoznali ih šta imamo. Mi možemo ponuditi ono što je njima interesantno ovdje na sajmu u Srbiji,” zaključio je ministar Gluhić.

Panonska jezera, ali i niz drugih turističkih vrijednosti kako Tuzle tako i cijelog kantona bit će prezentovani i narednih dana, sve do 24 februara. Promovisanje najljepših vrijednosti naše kulture, običaja i turističkih mjesta u konačnici će, nadaju se naši sagovornici, izazvati još veći priliv turista, a samim tim i veći ekonomski rast TK. Jer ipak: samo saradnja i međusobno upoznavanje garant su da će ono što istinski vrijedi i biti prepoznato, a takvih vrijednosti Tuzlanski kantona ima nebrojeno mnogo!