Hodžić: Od proglašenja pandemije odgovoreno na 13.000 poziva građana

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO 

Čak 811 volontera i 124 profesionalca odgovorili su na 13.000 poziva građana Federacije Bosne i Hercegovine, obavili su 6.000 kućnih posjeta i pruženo je više od 10.000 različitih usluga od plaćanja računa, do ovjeravanja knjižica i dostavljanja toplih obroka.

Potvrdio je to danas član Federalnog štaba civilne zaštite i generalni sekretar Crvenog krsta Federacije Bosne i Hercegovine Namik Hodžić, kazavši da su svi uključeni u pomoć građanima i najviše onima koji su stariji od 65 godina svjesni rizika odlučili biti na usluzi.

– Isporučeno je nekoliko hiljada paketa hrane i higijene, a volonteri su otišli u trgovinu ili apoteku gotovo 3.000 puta – podvukao je Hodžić.

Izrađen je i materijal kako se ponašati u odgovoru na pandemiju novog koronavirusa, a volonteri i profesionalci Crvenog križa širom Federacije dijele maske i rukavice.

Imajući u vidu opasnosti pandemije uspostavljena su dva tima psihologa koji su do sada pružili više od 300 usluga, a na dežurne telefone uglavnom su se javljali anksiozni građani, građani koji su imali panični napad ili pate od depresije, ali i oni koji su već liječeni od nekih psiholoških poremećaja.

– Članovi tima razgovaraju s njima, savjetuju ih i vježbaju disanje. Crveni križ FBiH podržao je i 13 zdravstvenih ustanova i 41 socijalnu ustanovu sa zaštitnim sredstvima – kazao je Hodžić, dodajući da je od proglašenje pandemije u Federaciji BiH 18.000 građana dobilo je određenu humanitarnu pomoć.

Član Federalnog štaba civilne zaštite i generalni sekretar Crvenog krsta FBiH Namik Hodžić pozvao je građane da se obrate ovoj organizaciji ako trebaju pomoć, a napomenuo je i da donatori i partneri mogu pomoći u skupljanju potrebnih artikala za pomoć ugroženima. Sve informacije dostupne su na njihovoj web stranici.