Kad će biti postavljeni semafori kod Livnice, u Solani i Rudarskoj ulici?

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Raskrsnica kod Livnice čelika, ona u Solani kod Bolnice, raskrsnica kod skretanja za Paša Bunar godinama su spominjane kao crne tačke u gradu zbog neadekvatnog arhitektonskog rješenja i problema koje svakodnevno učesnici u saobraćaju imaju. Vrlo prometne saobraćajnice, sjeverna na kojoj su dvije ove raskrsnice je u nadležnosti Grada Tuzla, a južna gdje se nalazi raskrsnica kod Livnice čelika u nadležnosti je Federacije BiH. I upravo kao takvu, za nju je teško naći rješenje, a da budu zadovoljni građani, Grad Tuzla i Federacija BiH. Za sada, jedino rješenje je semaforska signalizacija.

”Kao tehničko rješenje koje je u ovom momentu sa aspekta i brzine i opravdanosti i nemanja potrebe rješavanja imovinskih odnosa jer se radi kada je kružni tok o mnogo većoj površini, na takav način regulisane saobraćajnice, ovu raskrsnicu planiramo semafozirati”, navodi Mirela Uljić, pomoćnica gradonačelnika za komunalne poslove, izgradnju i poslovne mjesnih zajednica.

Za semaforsku signalizaciju na ovoj raskrsnici završena je tehnička dokumentacija, a sredstva su osigurana u Budžetu Grada. Projekat će biti u vrijednosti oko 300 hiljada KM i za sada će se riješiti pitanje saobraćanja na južnoj magistrali na ovoj crnoj tački. U dugoročnom smislu, plan je da ovdje bude kružni tok.

Semafori bi, prema planu Gradske uprave ovdje trebali biti postavljeni do kraja godine. Naredni prioritet je raskrsnica u Solani kod Bolnice. Na dionici puta od Irca prema Solani odnosno ovoj raskrsnici, u toku su radovi na rekonstrukciji saobraćajnice, a počeli su krajem septembra.

”A onda u dogledno vrijeme to je već sljedeća godina, planiramo ozbiljnije radove na raskrsnici u samoj Solani, na toj velikoj raskrsnici”, rekla je Uljić.

Na tom mjestu, saobraćaj će biti također regulisan semaforskom signalizacijom.

Treća saobraćajna crna tačka je raskrsnica na skretanju za naselje Paša Bunar. Njeno uređenje planirano je nakon završetka radova na raskrsnici u Solani.

”Koja je također prema urađenoj i revidiranoj projektnoj dokumentaciji predviđena kao semaforska, semaforizirana raskrsnica”, istakla je pomoćnica gradonačelnika za komunalne poslove, izgradnju i poslovne mjesnih zajednica.

Dok gradovi u našoj zemlji uveliko grade kružne tokove umjesto semafora, izgleda da će semaforska signalizacija još dugo ostati glavni način regulacije saobraćaja u Tuzli. Usporedbe radi, Zenica, grad veličine Tuzle, danas ima izgrađeno 17 kružnih tokova, a Tuzla samo četiri.