Kupci pokazali velikodušnost: Kupovinom Oaza vode donirali značajna sredstva sigurnim kućama u BiH

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Građani Bosne i Hercegovine su kupujući domaće proizvode u domaćim firmama učestvovali u humanitarnoj akciji i pomoći Sigurnim kućama. Tako je pokrenuta akcija u Bingo trgovinama u kojoj su mogli učestvovati svi kupci, kupovinom flaširane vode Oaze od pola litra. Na taj način građani su 10 posto iznosa kupovine donirali za Sigurne kuće širom BiH čiji opstanak je u doba pandemije bio upitan, te je ovakav vid pomoći došao u pravi čas.

S obzirom da mi nemamo stalno i kontinuirano sistemski riješeno pitanje finansiranja Sigurne kuće, ne samo da smo se sada u ovoj krizi suočili sa pitanjem opstanka odnosno finansiranja sigurne kuće nego i sa zaštitom žrtava nasilja u porodici, zatim povećan broj žrtava za koji nismo imali dovoljno sredstava, tako da i ova akcija je pokazatelj svima drugima da svako ko hoće može dati svoj doprinos nasilju u porodici” – kazala je Danijela Kaloci, voditeljica sigurne kuće u UG „Viva žene“.

Udruženje građana Viva žene bilježi povećan broj prijavljenih slučajeva nasilja u porodici. Evidentan je i porast smještenih korisnika u Sigurnu kuću gdje je utočište potražilo čak 40 žrtava nasilja u porodici više u odnosu na isti period prošle godine. Sigurne kuće širom BiH suočile su se sa nizom izazova u teškom vremenu izazvanom pandemijom korona virusa te je svaka podrška od velikog značaja za pomoć ženama i djeci u sigurnim kućama.

“Medica Zenica na godišnjem nivou pruži preko 10.000 različitih usluga za naše korisnike kroz servise Sigurne kuće i raznih savjetovališta. U vrijeme pandemije vidjeli smo da se cijeli sistem više fokusirao na restriktivne mjere nego na pružanje podrške žrtvama” – istakla je Irma Šiljak, programska referentica Udruženja Medica Zenica .

Ovo nije prvi put da domaće kompanije pomažu sigurnim kućama u Bosni i Hercegovini. Niz godina koje su iza nas domaće kompanije učestvovale su u organizovanju humanitarnih akcija i projekata.

“Ovaj projekat sa Oazom nam je poseban jer je došao u vrijeme kada im je najpotrebnija pomoć. Možda je skromna ali smo ponosni na nju jer smo animirali i naše kupce koji su učestvovali u ovoj donaciji. Zaista je pomoć potrebna, naročito marginaliziranim skupinama na koje u ovom teškom vremenu i ne obraćamo toliko pažnju, ali su poražavajući rezultati jer broj nasilja u porodici se svakodnevno povećava i zaista je teško biti prava podrška za tkve slučajeve” – naglasila je Tatjana Paunoski, rukovodilac Službe marketinga u kompaniji Bingo.  

Izazovna vremena inspirisala su nas da budemo još bolji. Iskoristili smo status omiljene domaće vode i odlučili smo se da pomognemo onima kojima je pomoć potrebna. Naši kupci iskazali su spremnost i velikodušnost da pomognu na ovaj način. Ovom donacijom smatramo da ćemo poboljšati rad sigurnih kuća u BiH i to nas zaista čini ponosnima” – istakla je Idna Mačkić, marketing menadžer grupacije AS Holding.

Ova humanitarna akcija trajala je od 01.11.2020. do 31.12.2020. godine, a građani BiH još jednom su pokazali solidarnost i humanost u teškim vremenima, kao i empatiju prema ženama i djeci koje su žrtve nasilja u porodici.