Narodna kuhinja Imaret ponovo radi od ponedjeljka do petka: Organizovana i akcija „Iftar na kućni prag“

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO 

Topla riječ i porcija hrane u ovim teškim danima nekima su sve što imaju. Narodna kuhinja u Tuzli priprema obroke za 2.400 korisnika, a svakodnevno ih distribuiraju na područje Tuzle, Kalesije, Gračanice i Lukavca te ih potom dijele na 17 punktova. Pogoršanje epidemiološke situacije uzrokovano koronavirusom i uvođenjem vanrednih mjera, dovelo je do velikog priliva novih zahtjeva za uzimanje obroka u Narodnoj kuhinji Imaret, kao i samoinicijativnih dolazaka i poziva građana koji traže obroke i pomoć u hrani. Proteklih nekoliko sedmica Narodna kuhinja reducirala je rad, te je obroke dijelila ponedjeljkom, srijedom i petkom.

“Dijelili su se ponedjeljkom, srijedom i petkom dupli obroci. Obzirom da su mjere ublažene, odlučili smo da redovno nastavljamo rad od ponedjeljka do petka. Tokom mjeseca Ramazana organizovali smo akciju „Iftar na kućni prag“ za se socijalno ugrožene građane, ne samo korisnike. Obuhvatili smo i općine u kojima nemamo kuhinje” – rekla je Mensura Husanović, direktorica Regionalnog odbora Merhameta u Tuzli.

Ovih dana su pune ruke posla zaposlenicima tuzlanskog Merhameta jer uz osnovnu pripremu dnevnih obroka aktivno rade i na kuhanju iftara za sve postače. Ramazanska lepina, topla čorbica i kolač obezbijeđeni su za sve postače,a na kućni prag donose je uposlenici Regionalnog odbora Merhamet. Direktorica Husanović, pozvala je sve donatore koji mogu da se odazovu akciji „Iftar na kućni prag“. Osnovni odbori Merhameta ranije su napravili spiskove građana kojima je potrebno dostaviti iftare, a prema trenutnim podacima oni se pripremaju za okvirno 300 osoba.  Iftari se nose od ponedjeljka do subote u svim općinama. U proteklih 40 dana podijelili su i 1.500 humanitarnih paketa socijalno ugroženom stanovništvu širom Tuzlanskog kantona i u povratničkim naseljima Republici Srpskoj.


“To su ljudi koji su ostali bez posla ili koji su radili za dnevnicu, a danas je nemaju gdje zaraditi. Oni su tražili od nas pomoć i mi smo odgovorili svima koji su ispunjavali socijalni taj karton. Ja u narednom periodu očekujem da će taj broj biti puno veći jer puno je ljudi ostalo bez plata i bez posla” – kazala je Husanović.

Među 2.400 korisnika kuhinje, nalazi se i naš sagovornik. Dok u rukama drži ceker sa tek dobijenom hranom i hljebom, sa suzama u očima priča nam o značaju ove kuhinje za njega.

“Svi smo mi sad ugroženi na ovom vaktu. Dobro nam dođe sve što nam je potrebno. Hvala im. U moje i ime svih ostalih. Da imamo ne bismo bili ovdje, svi smo ugroženi” – kazao je jedan od korisnika Narodne kuhinje.

Zbog negativnih ekonomskih posljedica krize u tuzlanskoj narodnoj kuhinji u narednom periodu, prema riječima direktorice, očekuju povećanje potrebe za njihovim uslugama. Iz Regionalnog odbora Merhameta i Narodne kuhinje Imaret u Tuzli ipak, na kraju vjeruju da će u skladu sa svojom misijom odgovoriti i ovom zajedničkom iskušenju te da će biti u prilici obezbijediti pomoć za sve one građane koji se nalaze u stanju socijalne potrebe.