Oglašavanje LED bilbordima kao savremen način promocije

Oglašavanje LED bilbordima kao savremen način promocije

Autor: -
DCIM100MEDIADJI_0035.JPG

Firma SETAS d.o.o. osnovana je u aprilu 2018. godine s ciljem da svojim klijentima pruži usluge outdoor oglašavanja na najsavremenijim digitalnim LED bilbordima. Pažljivo birajući lokacije kako bi uspjeh svih njihovih klijenata bio zagarantovan.

Osnovni kriterij za odabir lokacija bio je nepostojanje nijednog ili postojanje manjeg broja LED bilborda, te frekvencija saobraćaja, odnosno prolaznika na ciljanoj lokaciji.

Poslovanje na tržištu Bosne i Hercegovine započinju sa tri LED bilborda na atraktivnim lokacijama i to:

  1. Zenica – ulica Aske Borića 1, na objektu bivšeg Express restorana
    • dimenzija displeja 5 x 3 metra
    • karakteristika lokacije: blizina kružnog toka i gradskog parka, sporija vožnja, početak glavne gradske magistrale u Zenici, skretanje za stadion Bilino polje
  2. Gračanica – ulica Branilaca grada, na magistralnom putu M4
    • dimenzija displeja 4 x 3 metra
    • karakteristika lokacije: jedini put na relaciji Tuzla – Gračanica – Doboj, velika frekvencija vozila, sporija vožnja zbog blizine raskrsnice (ulaz u Gračanicu), kao i tržnih centara Etna, Bingo, Jysk
  3. Živinice – ulica Magistralni put bb, na magistralnom putu M18
    • dimenzija displeja 4 x 2 metra
    • karakteristike lokacije: jedini put na relaciji Tuzla-Živinice-Kladanj, velika frekvencija vozila, sporija vožnja zbog prisustva velikog broja vozila, domaćinstava i sporednih puteva. Nalazi se na ulazu u industrijsku zonu Živinice.

Za sve navedene lokacije prema JP Ceste Federacije BiH prosječni godišnji dnevni promet (PGDP) iznosi preko 15000 vozila na dan.

Početkom septembra u rad su pušteni displeji u Zenici i Živinicama, a puštanje u rad displeja u Gračanici očekujemo do kraja mjeseca.

Oglašavanje na LED bilbordima ima niz prednosti. Za razliku od drugih medija (televizije ili radija) LED bilbordi su sastavni dio okoline i građani ne mogu izbjeći Vašu reklamu, jer ne mogu uticati na isključenje bilborda, kao što na televiziji ili radiju mogu promijeniti kanal. Takođe, LED bilbordi su odlični u kombinaciji sa oglašavanjem na drugim medijima, kao podsjetnik na ono što su već vidjeli. Istraživanja pokazuju da građani odluku o kupovini najčešće donose izvan kuće.

Za razliku od reklamnih bilborda sa štampanom reklamom, ovdje se ostavlja mogućnost klijentu da izrazi kreativnost u videu, te da dinamičnim izmjenama slika i teksta ostavi upečatljivu poruku na svoju ciljnu grupu.

Klijentima nude profesionalno savjetovanje i stručnu podršku, a sve u cilju ispunjenja njihovih zahtjeva.

Pratite njihov rad na www.setas.ba ili Facebook stranici.