Prirodne ljepote BiH zvijezde su nove Žujine kampanje

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Ožujsko pivo pokrenulo je novu kampanju koja će trajati tokom ljeta u 7 regija Bosne i Hercegovine. Novom kampanjom, koja ima regionalni pristup, Žuja promoviše prirodne ljepote i znamenitosti bh. gradova uz prateće autentične poruke lokalnih sredina predstavljene na domišljat način.

Novi zabavni vizuali spacifični za Žujinu komunikaciju, čije su zvijezde prirodne ljepote BiH, krasit će sljedeće gradove: Sarajevo, Tuzla, Zenica, Bihać, Cazin, Ljubuški, Međugorje, Čitluk, Čapljina, Jablanica, Tomislavgrad, Mostar, Rama-Prozor, Vitez, Travnik, Novi Travnik i Busovača.

„Ožujsko pivo u fokus stavlja prijateljstvo, zabavu i ponos. Bosna i Hercegovina plijeni mnogobrojnim prirodnim bogatstvima i jedinstvenim duhovitim izrazima karakterističnim za naše različite regije. Ponosni smo na netaknutu prirodu zemlje i sve njene autentičnosti, te bogatstvo našeg jezike i kulture, koje karakteriše prepoznatljiva smisao za humor. Upravo sve to nastojimo istaknuti kroz novu Žujinu kampanju, te podsjetiti na sve vrijednosti koje imamo”, kazao je Vladimir Rosić, menadžer izvrsnosti brendova i potrošača Molson Coors BH, zvaničnog distributera branda Bavaria.

Svjesna odgovornosti prema društvu te nastojeći osigurati dobrobit svojih potrošača, Žuja, također, podstiče kroz novu kampanju umjereno i odgovorno konzumiranje alkohola, poručujući „Kad piješ, ne vozi”.

U sklopu nove kampanje, Žuja će podržati i rad lokalnih zajednica kroz sponzorstva koja će se realizovati tokom ljetnih mjeseci.