5 C
Tuzla
26.04.2024.

RAK poziva građane da prijave moguće neregularnosti u realizaciji kontakt programa pozivanjem brojeva sa dodatnom vrijednošću

Potaknuta velikim brojem prigovora, ali i utvrđenim kršenjima relevantnih propisa u vezi sa programima RTV stanica u kojima se publici daje mogućnost da ostvare učešće putem pozivanja brojeva za usluge sa dodatnom vrijednošću (premium rate), u cilju sprječavanja prevare, obmane i nanošenja finansijske štete građanima, Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) ukazuje na obavezujuće odredbe u vezi sa emitovanjem ovakvih programskih sadržaja.

Pravila vezana za učešće publike u ovakvim programskim sadržajima detaljno је propisana članom 16. Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija koji, između ostalog, nalaže sljedeće:

– Naplata za biranje brojeva za usluge sa dodatnom vrijednošću se vrši jednokratno po pozivu, i ne po vremenu trajanja poziva. Ovo se odnosi i na pozive u kojima je gledalac/slušalac stavljen na čekanje prije uključenja na program.

– Broj, cijena poziva, iznos PDV-a i drugi podaci vezani za pozivanje, bit će jasno istaknuti na ekranu i vidljivi na način da veličina istaknute cijene usluge ne bude manja od 2/3 veličine istaknutog broja.

– Program mora sadržavati jasne informacije o pravilima učešća.

– Nije dopušteno obmanjivanje publike netačnostima, dvosmislenostima, pretjerivanjima, nerealnim produžavanjem ili odgađanjem pružanja odgovora.

Agencija ovim putem poziva građane da, ukoliko uoče kršenje neke od navedenih odredbi, upute prigovor Agenciji putem www.rak.ba/Uložite prigovor, navodeći naziv stanice i programskog sadržaja, kao i konretno vrijeme emitovanja.

Pružaoci medijskih usluga se posebno upozoravaju da snose krajnju odgovornost za sav emitovani sadržaj, bez obzira da li se radi o vlastitoj produkciji ili kupljenom/nabavljenom programu. Za ustanovljeno nepoštivanje propisanih odredbi, Agencija će, u skladu sa Zakonom o komunikacijama, izreći najviše moguće kazne.

Vezane vijesti

TUZLA