RTV Slon: Startamo sa novom kampanjom „Domaće je NAJbliže“

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Bosna i Hercegovina od prvog juna zvanično je „otključala“ svoje granice, a građani Bosne i Hercegovine danima tragaju za odgovorom, kako i gdje provesti slobodne dane, godišnje odmore i ljetovanje?

No, pandemija nije gotova, pomno se prate dnevni izvještaji i stanja u državama, a odmori će ovisti, više o drugima nego o nama samima. To ipak, ne znači, da bez odmora moramo ostati!

Povoljna epidemiološka situacija unutar Bosne i Hercegovine, daje optimizam i vjeru da će nam „novo normalno“ ostaviti mogućnost da ćemo uspjeti naći baš svoje posebno mjesto za „punjenje baterija“, sigurno prije svega.

A prema procjenama stručnjaka iz javnog zdravstva, sigurno je ono što je najbliže.

Od Drine do Une, od Save do Neretve, Bosna i Hercegovina obiluje prirodnim ljepotama, rijekama, planinama, jezerima, djelićem Jadranskog mora, zanimljivim tursitičkim destinacijama koje vrijedi istražiti i upoznati.  Bitna je samo ideja, motiv i želja, i sigurni smo da baš svako, u svojoj domovini, može naći način za odmor o kakvom sanja ili mašta.

I upravo zbog toga, Radio televizija „Slon“ pokreće novu kampanju s ciljem promocije turističkih destinacija i lokacija.

Svakog petka u okviru centralne informativne emisije „Crno i bijelo“ u rubrici „Biraj srcem, biraj BiH“ donosit ćemo zanimljive priče o bosanskohercegovačkim ljetnim destinacijama, putovat ćemo svim krajevima, upoznati vas sa ljepotama Vodopada „Kravica“, otkrit ćemo vam čari pećine „Vjetrenica“, plivat ćemo Panonskim jezerima, planinarit ćemo Konjuhom, Bjelašnicom, Vlašićem, Jahorinom, šetat ćemo Počiteljem, Mostarom, Tuzlom, Sarajevom, sve s ciljem da vas motiviramo da za vaš odmor, u zemlji oblika srca, odlučite srcem, jer domaće je najbliže! I najsigurnije!

Osim toga, svjesni svih izazova koje je pandemija COVID-19 donijela u svakodnevno poslovanje, RTV Slon pripremila je poseban paket usluga namjenjen onima čije je poslovanje izrazito otežano.  Željeći pružiti svoj doprinos za prevazilaženje cjelokupne poslovne situacije, kao medij koji zna šta znači poslovati i živjeti po pravilima tržišta, svjesni potrebe za komunikacijom sa klijentima/potrošačima/ korisnicima usluga, u prilici smo ponuditi naše pomno pripremljene usluge (komunikacijske, reputacijske, PR, oglašivačke) kako bi našem društvu u cijelosti pomogli do se što prije vratimo uobičajenim navikama.

Akcijska ponuda  paketa naših usluga prilagođena je malim i srednjim preduzećima i obrtima čije je poslovanje, prema svim procjenama, najviše ugroženo mjerama koje su provedene u borbi protiv COVID-19.

Pod motom „Domaće je NAJbliže“

ovaj paket namjenjen je i promociji turističkih usluga i turističkih destinacija unutar Bosne i Hercegovine, jer prema svim procjenama, godišnji odmori i planirana ljetovanja, preporučeno, bit će moguća unutar Bosne i Hercegovine.

Pozivamo vas da pogledate našu ponudu i paket usluga, te da nam se javite, kako bi zajedno s Vama, dogovorili najoptimalniji način obnavljanja Vašeg poslovanja.

Za odmor u zemlji oblika srca, odlučujmo srcem, jer domaće je NAJbliže!

 

Vaša RTV Slon!