Sweden/USAID FARMA II projekt nastavlja kampanju ‘Hrana Gurmana’

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO

Sweden/USAID FARMA II projekt danas je ponovo pokrenuo kampanju “Hrana Gurmana” čiji je cilj da promoviše prodaju i podrži oko 200 malih preduzeća da se lakše nose sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije Covid-19.

Projekt je drugu faza kampanje pokrenuo uoči praznične sezone kako bi potrošačima u BiH još jednom skrenuo pažnju na lokalno proizvedene delicije i povezao ih se sa domaćim proizvođačima visokokvalitetne hrane, specijaliziranim prodavnicama koje nude njihove proizvode i restoranima koji u svojoj kuhinji koriste domaće sastojke.

Miran Karić, šef kuhinje popularnog restorana u Sarajevu Dos Hermanos, rekao je da bi smo svi u vrijeme praznika trebali podržati domaće proizvođače.

– Lokalne delicije mogu biti sjajni pokloni koji će nadolazeće praznike pretvoriti u posebne dane ispunjene radošću i autentičnim okusima. Siguran sam da niko od nas koji živimo u BiH nije imao priliku da isproba baš sve što naši proizvođači nude, a ovo je sjajno vrijeme za jedno takvo istraživanje – dodao je Karić.

Prva faza kampanje je trajala od 1. jula do 25. septembra i dosegla je do više od 650.000 ljudi putem svojih pet kanala na društvenim mrežama. Uključivala je dnevne objave, viralne video sadržaje, nagradne igre, vijesti i članke. Promovisala je 146 malih preduzeća, uključujući 109 proizvođača, 20 prodavnica i 17 restorana.

U drugoj fazi kampanje nastaviće se koristiti postojeći komunikacijski alati, a biće uvedeno i nekoliko novih. Kampanja će uključiti još najmanje 50 novih proizvođača i 13 restorana, uz nastavak promocije ranije uključenih malih biznisa.

Kampanja uključuje i interaktivnu online Mapu Hrana Gurmana koja je zabilježila više od 5.000 posjeta i Biznis katalog koji nudi osnovne informacije o malim biznisima, njihovim proizvodima i dostupnosti. Dok će se ovi sadržaji i dalje ažurirati, u okviru kampanje će biti izrađena i samostalna web stranica www.hranagurmana.ba.

Pet društvenih medija koje kampanja koristi su: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube, saopćeno je iz Sweden/USAID FARMA II projekta.