Tuzla protagonist nove Žujine kampanje: „U srcu Tuzla, a u ruci Žuja mrzla!”

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO 

Žuja je još jednom na sebi svojstven, zabavan, emotivan i pozitivan način, iznenadila građane Tuzle novom kampanjom „U srcu Tuzla, a u ruci Žuja mrzla!”. Riječ je o kampanji koja će trajati tokom ljetnih mjeseci u gradu soli, a ovog puta zvijezda kampanje je upravo grad Tuzla sa svojim Panonskim jezerima.

Panonska jezera, kao jedan od simbola Tuzle i jedno od najposjećenijih kupališta u cijeloj zemlji, su u gro planu nove kampanje. Ono što Panonska jezera izdvaja od svih drugih jeste činjenica da se jezera nalaze u neposrednoj blizini centra grada, što ih zaista čini unikatom. Promovisanje ovog bisera prirode popraćeno je snažnom porukom koja ističe ljubav Tuzlaka prema svom gradu, a istovremeno naglašava Žuju kao prvi izbor piva tokom vrućih ljetnih dana – “U srcu Tuzla, a u ruci Žuja mrzla!”

„Ožujsko pivo u fokus stavlja prijateljstvo, zabavu i ponos. Tuzla ili “grad na zrnu soli”, kako ga lokalci vole nazvati, kao i Bosna i Herecgovina plijene mnogobrojnim prirodnim bogatstvima, kulturološkom raznolikosti i jedinstvenim duhovitim izrazima specifičnim za naše različite regije. Ponosni smo na netaknutu prirodu zemlje i sve njene autentičnosti, te bogatstvo našeg jezika i kulture, koje karakteriše prepoznatljiv smisao za humor. Upravo sve to nastojimo istaknuti kroz novu Žujinu kampanju, te podsjetiti na sve vrijednosti koje imamo”, kazao je Vladimir Rosić, menadžer izvrsnosti brendova i potrošača Molson Coors BH.

Svjesna odgovornosti prema društvu, te nastojeći osigurati dobrobit svojih potrošača, Žuja podstiče kroz novu kampanju umjereno i odgovorno konzumiranje alkohola, poručujući „Razmisli, kad piješ, ne vozi”.

U sklopu nove kampanje, Žuja će podržati i rad lokalnih zajednica kroz sponzorstva koja će se realizovati tokom ljetnih mjeseci.

Nova Žujina kampanja ima regionalan pristup i realizovat će se u 7 bh. regija, promovišući  prirodne ljepote i znamenitosti različitih gradova uz prateće autentične poruke lokalnih sredina predstavljene na domišljat način.

Novi zabavni vizuali specifični za Žujinu komunikaciju, čije su zvijezde prirodne ljepote BiH, krasit će tako i sljedeće gradove: Sarajevo, Zenica, Bihać, Cazin, Ljubuški, Međugorje, Čitluk, Čapljina, Jablanica, Tomislavgrad, Mostar, Rama-Prozor, Vitez, Travnik, Novi Travnik i Busovača.