Tuzla calling: Jeste li spremni za izlazak kod Piketa?

TV SLON UZIVO RADI OSLON UZIVO 

 „Tuzla calling“ je novi video serijal iz 60 podacast epizoda. Svake sedmice podcast „Tuzla calling“ predstavlja vam novu dvanaestu priču, a nova šetnja Tuzlom bit će dostupna već danas.   O jednom tekstu na facebook-u, o jednom statusu, onako, poprilično se na dugo i na široko pričalo i komentarisalo. Napisano je sa posvetom za moju raju, generacije 1966.- 1975.

Tuzlanska:  Za generacije 1966. – 1975.

(Sjećate li se Stelekta i izlazaka kod Piketa)

„Još me ponekad dotakne prašina osamdesetih miris behara lipa i tuzlanskog tuborga, zaškripe pod nogama kocke Mosnika i Mejdana, zagrebe grlo slatkost kafe iz slastičarne kod Šaćira. Još jedan mi krug fali po diskoteci Pelikan, da vidim da li smo još svi na okupu. Iz mraka da vas posmatram, nevinosti stare da vam prepoznam, da još jednom ostavim trag da sam bio tu. Ponestaje mi razloga za dvije-tri pive kod Ismeta Crlje i nema više potrebe za štele kod Piketa, ovi novi pločnici grada moga više ne odjekuju ljudima za koje vrijedi živjeti, vrijedi umrijeti. Ne, nije me stid toga što smo postali. Samo mi je malo žao što mladi nismo mogli ostati. Zafali mi tu i tamo žgaravica ”made in” Složna braća od poljeva sa lukom i jednim ćevapom, ako imaš sreće da te potrefi i da još malo usitnim noć i mamurluk bozom i limunadom od Iljazovića pa da se čaršija na povratku kući kako treba za korake namjesti. I nije me niti malo stid šta smo postali. Samo mi je malo više žao što mladost nismo duže probali… “

I tačno, kada smo najavili ovaj podcast, pratili smo vaše reakcije i komentare, i u dosta njih pisali ste da vam napravimo priču o legendarnim izlascima kod Piketa. Kod Piketa se više ne izlazi, ali naš Mario Vranješ, autor statusa sa našim Željkom Kaloci, provesti će nas kroz nekadašnje tuzlanske izlaske i kultna mjesta.

Do objave nove epizode, podsjetimo se na priču o Pivnici i Pivari Tuzla.

Podsjećamo, sve do sada objavjenje epizode, njih jedanest možete pogledati na našem YouTube kanalu i putem društvenih mreža.