20 C
Tuzla
29.03.2024.

/FOTO/ Renovirane prostorije NLB banke na Slatini

Dok se mnoge kompanije suočavaju sa brojnim problemima tokom epidemije korona virusa, NLB banka zadržala je dobru reputaciju, uspjela zadržati postojeće klijente ali i pridobiti nove. To zapravo znači da ova finansijska institucija uspijeva uspješno poslovati, uprkos pogoršanju epidemiološke situacije, većoj brizi za zaposlenike i klijente. Građanima su čak ponudili još bolje usluge u svojim poslovnicama. Od nedavno, usluge pružaju i u renoviranim prostorijama poslovnice na Slatini. Kažu, u ovakvom prostoru mogu ponuditi brže usluge, a omogućeno je pridržavanje svih mjera u vremenu epidemije.

”Cilj nam je bio da modernizujemo ovu poslovnicu, da je proširimo a u cilju naravno osnaživanja i unaprjeđenja odnosa sa klijentima. Ova poslovnica je adaptirana i krenula sa radom prije par mjeseci, ali sve do danas nismo upriličili ovakvu formalnost svečanu, njenog otvaranja i rada sa klijentima”, navodi Senada Jahić, direktorica NLB Banke – Podružnica Tuzla.

Epidemija korona virusa usporila je aktivnosti u ovoj poslovnici na samom početku, kaže Jahić, pa su građani svoje usluge završavali u poslovnici u glavnoj zgradi NLB-a. No, sada u renoviranim prostorijama na Slatini mogu sa zadovoljstvom i sigurnošću obaviti sve ono što NLB pruža i u ostalim poslovnicama. Sada su daleko veće mogućnosti sa inovativnim bankarskim rješenjima.

”Danas imamo zaista jednu lijepu, savremeno opremljenu poslovnicu, gdje ih očekuje sedam naših visokostručnih, profesionalnih i ljubaznih zaposlenika da im pruži sve one usluge za kojima imaju potrebu”, ističe ona.

Profesionalno osoblje ove poslovnice brine se i o zaštiti građana u vremenu epidemije. Tokom dana vrši se dezinfekcija prostorija.

”Banka je u obavezi da svaki dan vrši dezinfekciju prostora obzirom na veliki broj klijenata koji prođu kroz našu poslovnicu, tako da u periodu od 12 do 13 sati je pauza zbog dezinfekcije, a od 13 do 16 sati nastavljamo sa redovnim aktivnostima”, rekla je Jahić.

Svoje usluge NLB banka pruža i putem digitalnih servisa, što je olakšavajuća okolnost za građane. Iz NLB-a navode da pokušavaju i educirati građanstvo i dodatno im uštedjeti novac, jer oni koji koriste elektronsko bankarstvo ne plaćaju isti iznos provizije na određene račune u odnosu na klasični način uplate. Ističu i da imaju povoljne stambene kredite, stoga je na građanima da se informišu u poslovnicama ili putem web platformi o svim uslugama ove banke. Ova banka putem kampanje ”Okvir pomoći” pomaže i male obrte koji su pretrpjeli velike posljedice usljed epidemije korona virusa.

Vezane vijesti

TUZLA