16.7 C
Tuzla
16.06.2024.

Pandemija korona virusa znatno utjecala na motivaciju učenika u procesu obrazovanja

Mirza Selimović, jedan je od učenika osnovne škole kojem je prelazak na online način izvođenja nastave u vrijeme kada su škole zatvorene zbog pandemije najteže pao. Osim odvojenosti od svojih školskih drugara i nastavnika najteže mu je, kako kaže bilo pratiti nastavu u kojoj se ne čuje živa riječ koja je uticajnija od bilo čega.

Na početku je bilo teško prilagoditi se novim pravilima, maskama i dezinfekcije ruku, održavanje distance. Otežali su nam u održavanju međudječijih odnosa. Mi smo shvatili opasnost virusa pa smo poštovali ono što nam je naređeno”, govori Mirza.

Otežavajuće okolnosti rada u obrazovnom sistemu pogodile su sve škole na području Tuzlanskog kantona, a posebno nove generacije koje dolaze i koje tek trebaju da uče o procesu socijalizacije.

Mi smo imali prvačiće koje nazivamo danas COVID prvačići, koji se tokom cijelog prvog razreda nisu susreli kao cijela grupa”, rekla je Mirzeta Jahić, pedagogica O.Š „Simin Han” .

U povodu obilježavanja 25. novembra Dana državnosti Bosne i Hercegovine, Osnovna škola „Simin Han” priredila je prezentaciju kojom su predstavili sve ono što su uradili tokom pandemije, te način na koji su na uspjeli skrenuti pažnju sa mjera zaštite na dodatne aktivnosti.

Uspjeli smo na neki način motivirati učenike i uposlenike i s ponosom ističem da smo u doba korone više postigli i realizovali projekata kada je u pitanju poboljšanje uslova rada u samom objektu centralne škole”, kaže Senad Osmanović, direktor O.Š „Simin Han”.

Rezultati istraživačkog rada koje je provela pedagogica O.Š „Simin Han”, a koji se vezuje za život i način rada nastavnog procesa u vrijeme pandemije, pokazali su kako djeca nisu u dovoljnoj mjeri motivisana, te da im je potrebno više radnih navika.

Psihodinamika porodice i kohezija porodice nije na onom nivou na kojem bi trebala biti kako bi naši učenici mogli postići što bolje odgojno – obrazovne rezultate”, zaključila je Mirzeta Jahić, pedagogica O.Š „Simin Han”.

S jedne strane, iako je bilo poteškoća sa novim sistemom odvijanja nastave i upoznavanje kako nastavnog osoblja tako i učenika sa svim mjerama, s druge strane pandemija korona virusa doprinijela je znatnom povećanju digitalne pismenosti.

Vezane vijesti

TUZLA