Za razliku od mnogih kompanija koje su imale smanjen obim posla zbog pandemije virusa korona, brze pošte širom BiH bilježe povećanje, prvenstveno zbog povećane online prodaje.
U kompaniji “EuroExpress brza pošta” ističu da je pandemija korona virusa povećala online prodaju, kao i distribuciju robe putem brze pošte.
“U svjetlu pojave pandemije korona virusa mnogim pravnim subjektima onemogućen je standardni način prodaje, a brze pošte su mnogim kompanijama pružile podršku i efikasan način da nastave sigurno i transparentno poslovanje”, kažu u “EuroExpress brzoj pošti”.
Kako pojašnjavaju u ovoj brzoj pošti, sve popularniji online kanal prodaje probudio je svijest privrednicima koji su odlučili da se prilagode novonastalim tržišnim okolnostima i svoje poslovanje u budućnosti preorijentišu na ovaj zasad najprofitabilniji način prodaje za mnogu robu.
Edin Emšo, direktor DHL-a za BiH, ističe da, kada je riječ o pošiljkama u uvozu BiH, vidljivo je da je za razliku od ranijeg perioda prije pandemije sada veći broj pošiljaka koje idu prema fizičkim licima u BiH.
“Povećan je broj pošiljaka iz raznih prodavnica iz cijelog svijeta ka fizičkim licima u BiH. Kada govorimo o tim pošiljkama, rekao bih da je promet povećan od 30 do 35 odsto u odnosu na raniji periodu”, rekao je Emšo i pojasnio da je tu riječ uglavnom o pošiljkama koje pristižu iz inostranstva u BiH, jer oni kao međunarodna kompanija nisu mnogo orijentisani na dostave u unutrašnjosti BiH.
Naglasio je da su pošiljke bile razne, te da je uglavnom riječ o internet šopovima širom svijeta, iz kojih su naši ljudi kupovali sve i svašta, od garderobe do tehnike.
On je rekao da se, za razliku od drugih djelatnosti, gdje je došlo do smanjenja obima posla zbog pandemije, u kompanijama koje se bave dostavom paketa obim posla blago povećao. Dodao je da su, po prvim informacijama šta se dešava u svijetu, oni već tada preduzeli određene mjere, gdje su u prvom redu vodili računa o zdravlju svojih zaposlenih i klijenata, a to čine i danas.