11.7 C
Tuzla
24.04.2024.

Savremeno-umjetnička škola u Tuzli već osam mjeseci gradi mostove

„Savremeno-umjetnička škola je na neki način osim što je radila na mom talentu tj plesu nekako pomjerila moje granice kako bih vidjela šire oko sebe i da prepoznam koje druge talente imam, a pored toga me je obrazovala gdje naši profesori stalno rade na tome da steknem svoje samopouzdanje kroz školovanje.” rekla je Tijana Aćimović.

Tijana Aćimović učenica je prve generacije Srednje „Savremeno-umjetničke škole“  u Tuzli. Baš poput nje, mogućnost da razvijaju svoje talente i stiču nove dobit će i nedavno upisana druga generacija učenika  u martovskom predroku.

„Sretni smo što su to djeca sa jedne strane imali kontakt sa Pozorištem mladih Tuzla i Udruženjem “Mladi Tuzle” ali ponosni smo na one učenike koji su za našu školu čuli, a nisu ranije znali ni Pozorište ni Udruženje. Dakle, mi smo već u situacij da možemo reći da imao učenike i učenice širom TK,  što smo zadovoljni, sretni smo što učenici i njihovi roditelji uviđaju dramska pedagogija samo novi put do učenja, novi način i metoda i da daju tu vrstu povjerenja” rekao je Adnan Mujkić, profesor Srednje „Savremeno-umjetničke škole“ Tuzla.

Savremeno umjetnička škola upisana je u registar srednjih škola TK, što znači da je rad škole u potpunosti usklađen sa zakonskim okvirima i  standardima koji se odnose na sve srednje škole TK, što u suštini znači da je Savremeno umjetnička škola u Tuzli izjednačena sa svim srednjim školama. Iako je prva asocijacija da se radi isključivo o umjetničkoj školi, to nije tako.

“Savremeno-umjetnička po svom nastavnom Planu i programu u ravni je sa svim srednjim općeobrazovnim, tehničkim ili srodnim školama. Sadržaj općeobrazovnih nastavnih predmeta najsličniji su gimnazijskom porogramu, a sadržaji stručnih predmeta uključuju sadržaje kao što su naprimjer pedagogija, likovna umjetnost, nacrtna geometrija, projektovanje, anatomija i slično” dodala je prof. Mirzeta Hadžić Suljkić, direktorica Srednje „Savremeno-umjetničke škole“ Tuzla

Rad ove škole zasnovan je na pedagogiji koja podrazumijeva poznavanje druge osobe, a u ovom slučaju učenika, a sve u cilju zadovoljenja njihovih potreba , njihovog obrazovanja i izgradnja osobe motivisane željom da sve postignu svojim radom. U proteklih osam mjeseci koliko zapravo traje realizacija nastave u ovoj srednjoj školi učenici su zajedno sa svojim nastavnicima učestovali u raznim projektima. Jedan od njih je i projekat razmjene između srednjih škola zemalja Zapadnog Balkana – projekat Superschool.

„Kod nas su bili učenici iz Crne Gore od 10. do 16 aprila gdje smo se upoznali, upoznali Tuzlu i njenu okolinu, nas i naš način rada i zajedno smo prošli radionice koje se tiču povjerenja, timskog rada, građenja mira, suočavanja sa prošlosti na Balkanu, pitanje identiteta, komunikacije, govora tijela i svega onoga što bi našu budućnosti moglo učiniti boljom i ljepšom te smo na kraju napravili performans u kojem su učestvovali svih 38 učesnika, 19 učenika iz naše škole i 19 srednjoškolaca iz Crne Gore. U narednom periodu mi 30. maja odlazimo u Bar gdje ćemo imati aktivnosti koje za nas spremaju naši domaćini u Baru i performans koji smo izveli ovdje u Tuzli, izvest ćemo ponovo u Baru pred svim značajnim donatorima ove razmjene i projekta.” zaključila je Amila Beširović, profesorica u Srednjoj „Savremeno-umjetničkoj školi“ Tuzla.

Važno je istaći da ovu razmjenu finansira RYCO organizacija i organizacija GIZ, a sve  u okviru većeg Evropskog projekat razmjene srednjoškolaca finansiranog od strane EU i njemačkog ministarstva. Upravo ovakve  azmjene i ovi projekti pokazuju da je inovativni pristup obrazovanja nešto što je dobrodošlo u obrazovanju, te da su benefiti tog obrazovanja kako tvrde iz škole vidljivi na njihovim učenicima, kao i njihovim roditeljima.

Vezane vijesti

TUZLA