Od danas u Tuzli besplatan prevoz
Vožnja autobusom u Tuzli od 1. avgusta je besplatna za penzionere, osobe starije od 65 godina, djecu do šest godina, nezaposlene i socijalno ugrožene građane.
Rezultat je to četverogodišnjeg sporazuma kojeg je Grad Tuzla potpisao sa GIPS preduzećem i to s ciljem stabilnog i redovnog saobraćaja.
„Trenutno prema našim procjenama imamo 5.000 prijava od strane penzionera i mi smo dali to obavještenje da jednostavno moraju biti prijavljeni. Procedura je jednostavna prijave i toga i grad Tuzla koga bude imao na spisku ona će ostvariti mogućnost besplatnog prevoza“, rekao je u izjavu za RTV Slon Miralem Mulać, pomoćnik gradonačelnika za komunalne poslove Tuzla
Lista je već dostupna tako da oni koji se nalaze na njoj najkasnije do desetog u mjesecu trebaju preuzeti besplatnu mjesečnu kartu.
Neki od njih su već preuzeli svoje bus kartice i već danas su koristili pogodnost koju imaju. Oni sa kojima smo razgovarali pozdravljaju ovu odluku, ističući da je velika olakšica s obzirom na to da su karte bile preskupe.
„Jedna stanica od mog mjesta do Husina 4,5 KM bila a sad sa ovim idem ne plaćam ništa. Super je ovo i hvala im kad su se pobrinuli za penzionere“, kaže penzionerka Safa.
„Super, ovo je super. Kada je u Sarajevu toliko godina trebalo je i ovdje u Tuzli da se olakša makar malo penzionerima“, dodao je Hazim.
„Super, to nama dobro dođe. Mi nismo daleko do Tuzle ali je ipak dobro. Puno su nam uzimali za karte. Moraš dat 10 KM da dođeš, mi penzioneri“, istakla je Munevera.
Osim besplatnog, od danas su i znatno niže cijene javnog prevoza. Tako sada gradska karta košta 1,5 KM umjesto dosadašnje 3,5 KM, dok je prigradska 2,5 KM.
„Kako neće biti drago, pet KM je karta od mene a sada je 2,5KM a putujem s kiseljaka“, rekao je Sinan.
„Što manje plaćam i to je dobro, ja sam se jutros začudila kad su mi vratili pare“, dodala je Sabiha.
Objavljen je i novi red vožnje gradskih i prigradskih autobusnih linija koji će važiti tokom ljetnog perioda. Red je prilagođen i za radne dane te vikendima i praznicima a polasci su organizovani od ranih jutarnjih do kasnih večernjih sati.
“Građanima su na raspolaganju linije koje povezuju sve veće tuzlanske gradske i prigradske zone, uključujući Grabovicu, Solinu, Moluhe, Ši Selo, Slavinoviće, Obodnicu, Plane, Kiseljak, Kolmer, Mramor i Gornju Lipnicu, sa centralnim gradskim stanicama poput BKC-a, MUP-a, Sipe i raskrsnice kod škole”, saopšteno je iz Javnog preduzeća “Gradski i prigradski saobraćaj” Tuzla
Također, planirano je i vraćanje svih ranije ukinutih linija te povećanje učestalosti polazaka, uz mogućnost uvođenja novih kružnih linija naredne godine.
„Naredne godine mi očekujemo potpisivanje novog ugovora s tim da nam je cilj da uvedemo još dodatnih linija da bude kraći razmak, da uvedemo kružne linije A i B koje su nekada bile i simulirale trolejbuski i tramvajski saobraćaj kako bi ubrzali protok saobraćaja da građani što više koriste“, istakao je Miralem Mulać, pomoćnik gradonačelnika za komunalne poslove Tuzla
Sav prihod od prodatih karata ide direktno u budžet Grada Tuzle, dok će se razlika troškova nadoknađivati iz budžetskih sredstava.
Procjenjuje se da će Grad godišnje izdvajati oko sedam miliona KM za održavanje javnog prijevoza, dok se kroz prodaju karata očekuje povrat oko četiri miliona KM.
Iz Službe naglašavaju da će biti potrebno nekoliko mjeseci kako bi se sistem u potpunosti ustalio i kako bi javni prevoz postao redovniji i efikasniji.
Odluka je prethodno dobila podršku Gradskog vijeća, nakon čega je gradska Služba za komunalne poslove formalizirala saradnju s GiPS-om, koji je bio jedini ponuđač u tom postupku.
Čitajte i ove vijesti:
/ANKETA/ Kako vizni režim između BiH i Kosova utiče na svakodnevni život?
Besplatni udžbenici i radne sveske za sve osnovce i u novoj školskoj godini