ChatGPT, alat umjetne inteligencije razvijen u Sjedinjenim Američkim Državama, bio je peta najposjećenija web stranica u svijetu tokom aprila, prema podacima platforme Similarweb koje je objavila agencija Anadolu.
Uprkos izazovima s pojavom kineskog AI chatbota otvorenog koda DeepSeek, koji je privukao značajnu pažnju korisnika, ChatGPT se u aprilu vratio među pet najposjećenijih sajtova na globalnom nivou.
Na vrhu liste i dalje dominira Google sa 81,31 milijardom mjesečnih posjeta, zatim slijede YouTube (28,68 milijardi), Facebook (11,56 milijardi) i Instagram (6,17 milijardi).
Podaci agencije We Are Social za 2024. godinu pokazuju da je ChatGPT zabilježio znatan rast u odnosu na prošlu godinu kada je bio deveti na listi – sada je napredovao za četiri mjesta, dok su vodeće pozicije ostale nepromijenjene.
ChatGPT je i dalje najpopularniji među svim AI alatima, s 4,7 milijardi posjeta u aprilu, prema statistikama portala AITools koji prati i ne-generativne AI platforme poput Canve.
Canva, alat za grafički dizajn s besplatnim i plaćenim funkcijama, zauzela je drugo mjesto sa 887 miliona posjeta, dok je Google Translate bio treći sa 595 miliona.
DeepSeek, koji je zbog svojih performansi i pristupačnosti postao sve traženiji, plasirao se na četvrtu poziciju, a slijede Character.AI (226 miliona), JanitorAI (200 miliona) i Perplexity (133 miliona).
Googleov vlastiti AI alat Gemini završio je na osmom mjestu s 118 miliona posjeta, nakon što je početkom godine zabilježio pad u korištenju, dijelom zbog konkurencije poput DeepSeeka.
Listu deset najposjećenijih AI alata zatvaraju Remove.bg sa 112 miliona i Claude sa 105 miliona mjesečnih korisnika.