Brendiranje turističke destinacije biće u fokusu 2. Međunarodne naučno-stručne konferencije koja se 27. i 28. juna 2025. godine održava na Univerzitetu FINRA u Tuzli i kompleksu Panonskih jezera.
Konferencija, koja okuplja stručnjake iz BiH, regiona i šire, organizuje se u saradnji sa turističkim zajednicama gradova i općina Tuzlanskog kantona. Prvog dana, učesnici će se okupiti na Univerzitetu FINRA, dok je drugi dan predviđen za otvorene panele i prezentacije na Panonskim jezerima.
U okviru programa biće predstavljeno više od 40 stručnih i naučnih radova koji se bave različitim aspektima brendiranja turističke destinacije, od utjecaja digitalnog marketinga i društvenih mreža, do razvoja sportskog, religijskog, kulturnog i halal turizma. Teme poput integracije vještačke inteligencije u promociju, digitalne transformacije aktivnog turizma i uloge žena u agroturizmu dodatno ističu širinu pristupa ovoj kompleksnoj oblasti.
Među učesnicima i predavačima su univerzitetski profesori, predstavnici turističkih zajednica, eksperti iz oblasti marketinga, revizije i sigurnosti, a planirana je i objava zbornika radova u međunarodno indeksiranom časopisu „Turizam, ugostiteljstvo i gastronomija“.
Cilj konferencije je da se kroz konkretne prijedloge i stručna mišljenja doprinese unapređenju konkurentnosti turističke ponude, pozicioniranju destinacija i izgradnji snažnijeg identiteta na turističkom tržištu.