Grad Tuzla nastavlja s infrastrukturnim ulaganjima kako bi unaprijedio uslove za pješake i povećao saobraćajnu sigurnost u urbanim zonama. Radovi na uređenju trotoara trenutno su u toku na više lokacija, među kojima su područje Gradine, ulica Đorđa Mihajlovića i naselje Miladije, dok su određene dionice već završene i puštene u upotrebu.
Gradonačelnik Tuzle, dr. sci. Zijad Lugavić, obišao je dionicu puta koja vodi prema Univerzitetskom kliničkom centru Tuzla, tačnije od ulice Armije RBiH do ulice Ibre Pašića, gdje se trenutno uređuju trotoari i priprema teren za postavljanje zaštitnih stubova.
Stubovi će onemogućiti parkiranje na trotoarima i time omogućiti sigurno kretanje pješaka, što je posebno važno s obzirom na dosadašnju praksu nepropisnog parkiranja u ovoj zoni.
– Nažalost, trotoari na obje strane puta bili su godinama zakrčeni vozilima, zbog čega je pristup UKC-u bio otežan. Novim uređenjem želimo stvoriti sigurno i nesmetano okruženje za kretanje – poručio je gradonačelnik Lugavić.
Paralelno s uređenjem trotoara, gradska uprava je kroz rebalans budžeta obezbijedila dodatna sredstva za asfaltiranje puta prema naselju Behe i izgradnju između 130 i 150 novih parking mjesta u blizini UKC-a. Time se planira rasteretiti frekventno područje oko bolnice i poboljšati uslovi za pacijente, zaposlene i stanovnike okolnih naselja.
Završeni su i radovi u ulici Đorđa Mihajlovića, na potezu od Kajmak stanice prema centru grada. Ova dionica ima posebnu važnost jer je riječ o jednoj od frekventnijih pješačkih trasa kojom se građani kreću prema gradskom jezgru.
– Trotoar na ovom potezu bio je u izuzetno lošem stanju. Sada smo omogućili siguran i dostojanstven ulazak u centar Tuzle – izjavio je Lugavić, podsjetivši da se u neposrednoj blizini nalaze Srpska pravoslavna crkva i Saborni hram.
Radovi se nastavljaju i u naselju Miladije, gdje je u toku uređenje trotoara, a prema planu gradske uprave, aktivnosti će do kraja godine biti proširene i na druge lokacije.
Cilj svih ovih projekata, poručuju iz Grada Tuzle, jeste stvaranje sigurnijeg i pristupačnijeg urbanog prostora, uz jednak fokus na pješake, bicikliste i vozače.