U Gradačcu će se od 27. do 30. avgusta ove godine održati 52. međunarodni sajam poljoprivrede i prehrambene industrije “Sajam šljive”. Organizator ovogodišnjeg sajma je Turistička zajednica grada Gradačca a partner je Grad Gradačac.
Organizacioni odbor 52. Međunarodnog sajma poljoprivrede i prehrambene industrije „Sajma šljive“ utvrdio je ciljeve ovogodišnje sajamske manifestacije. Fokus je usmjeren na strateške privredne grane na tragu perspektiva ekonomskog razvoja ove lokalne zajednice.
Sajam šljive, kao najstarija specijalizovana sajamska manifestacija u Bosni i Hercegovini, ima strateški značaj za grad Gradačac i cijelu zemlju. Pruža jedinstvenu priliku za umrežavanje, razmjenu znanja i iskustava, te stvaranje novih poslovnih prilika.
– Ove godine očekujemo više od 250 izlagača iz Bosne i Hercegovine i regiona, koji dolaze iz sektora poljoprivrede i prehrambene industrije. Sajam će okupiti ne samo izlagače, već i brojne partnere, predstavnike medija te strane organizacije zainteresirane za podršku i finansiranje domaćih kompanija. Pozivamo sve zainteresovane izlagače da potvrdite svoje učešće, kako bismo zajedno doprinijeli uspješnosti ove manifestacije i nastavili graditi snažnu poljoprivrednu i prehrambenu industriju, rekao je Sakib Imširović, vršilac dužnosti voditelja Turističkog ureda Turističke zajednice grada Gradačca.
Tokom trajanja sajma planirane su stručne konferencije, okrugli stolovi i edukacije, a svi izlagači će unaprijed dobiti agendu sajma, kako bi mogli izabrati događaje koji najbolje odgovaraju njihovim interesima.
I ove godine će biti dodijeljena prestižna priznanja i medalje za kvalitetu Sajma šljive. Jedan od podsajamskih sadržaja ovogodišnje manifestacije je i 8. sajam pčelarstva sa međunarodnim učešćem. Organizatori najavljuju zanimljiv i atraktivan kulturni program kao prateći dio Sajma šljive.
U pripremi je sjednica Organizacinog odbora 52. “Sajma šljive” na kojoj će se u ponedjeljak (12.05.2025.) utvrditi prijedlog programskih sadržaja ovogodišnjeg Sajma. Kao i do sada, organizatori će se potruditi biti dobar domaćin kako bi dugogodišnjim prijateljima, ali i novim poslovnim partnerima pružili priliku da se što bolje predstave javnosti.