Internetska platforma Temu, porijeklom iz Kine, najavila je planove za značajno širenje svoje prehrambene ponude na evropskom tržištu, uključujući i uvođenje evropskih prehrambenih proizvoda u svoj asortiman.
Iz kompanije su za austrijsku novinsku agenciju APA potvrdili da je platforma već otvorena za prodavače iz Austrije i drugih zemalja Evrope.
Trenutno je prehrambeni segment na Temuu u Austriji ograničen i obuhvata pretežno proizvode poput orašastih plodova i tjestenine, ali iz kompanije najavljuju da formiraju timove koji će se baviti proširenjem ponude i jačanjem saradnje s lokalnim trgovcima.
Cilj je ponuditi proizvode koji će bolje odgovarati ukusima evropskih potrošača, uz bržu isporuku i širi izbor.
Prema pisanju njemačkog lista Lebensmittelzeitung, Temu se trenutno fokusira na pronalazak evropskih proizvođača iz oblasti grickalica, pića, slatkiša, kozmetike i proizvoda za vrt, kako bi ponuda bila kreirana „iz Evrope za Evropu“.
Međutim, širenje ovakvih platformi izaziva sve veću zabrinutost u redovima evropskih trgovaca i udruženja za zaštitu potrošača.
Austrijsko trgovačko udruženje upozorilo je da su azijske online platforme, poput Temua, Sheina i AliExpressa, srednjoročno ozbiljan rizik za potrošače, okoliš i evropsku privredu.
Direktor austrijske trgovačke komore Rainer Will posebno je istakao da je trgovina hranom dio kritične infrastrukture, gdje kvaliteta, sigurnost i sljedivost proizvoda moraju biti prioritet. Kako navodi, pred evropskim tržištem nalazi se novi val jeftinog uvoza koji bi mogao dodatno ugroziti lokalne lance snabdijevanja.